Søk i denne bloggen

onsdag 11. mai 2011

Mønsterinspirasjon

Jeg kjøpte en genial bok på Dansk Design Center da jeg besøkte København i påsken. Den heter "Print & Pattern" og er utrolig inspirerende! Den inneholder massevis av bilder av vakre mønstre laget av "overflatedesignere". Forfatteren av boken heter Marie Perkins, og boken er et resultat av bloggen hennes som omhandler samme tema. Den kan være verdt å sjekke ut!


Jeg ble spesielt inspirert av "tre-kortene" til Rubbergob:


Her er min variant av "trekort". Jeg har kalt serien "Flowerwood". Kortene er små, og passer fint når man skal gi bort en gave til noen og ikke har for mye på hjertet. Det kommer nok flere av disse etterhvert :)




Kortene mine er tilgjengelige for salg på sommermarkedet på Stranges Stiftelse i Klostergaten 28, søndag 29. mai (kl 12-16) og på gatemarkedet på Finnemannsplass i Bergen 5. juni (kl 12-16). Ellers kan jeg kontaktes på mail for bestilling: lothani@live.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar